Pro Display - Badania POPAI

Badania POPAI 

POPAI The Global Association for Marketing-at-Retail to międzynarodowa organizacja non-profit, zrzeszająca firmy zajmujące się marketingiem w miejscu sprzedaży. Jej działalność to głównie badania nad procesami shopper marketingu.

Oto najważniejsze wyniki badań prowadzonych przez POPAI:

70% decyzji o wyborze danej marki podejmowanych jest w punkcie sprzedaży

68% decyzji zakupu nie jest z góry zaplanowanych

6 sekund większość kupujących w supermarketach przegląda produkty z danej kategorii przed dokonaniem wyboru

91% klientów robi zakupy bez wcześniej przygotowanej listy

 

Większość decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży. Osoby kupujące podejmują decyzję zakupową w bardzo krótkim czasie, dlatego tak ważne jest skuteczne zwrócenie ich uwagi. Decyzja zakupowa jest często podejmowana pod wpływem impulsu, co daje duże możliwości wpłynięcia na nią poprzez odpowiednią ekspozycję produktu.

 

foot image

Referencje

Kontakt

Pro Display Sp z o.o.
ul. Kazimierza Wóycickiego 51
01-938 Warszawa
office@prodisplay.pl
Tel. + 48 22 245 00 99

Copyright © 2011-2020. All rights reserved.
Privacy policy.