Pro Display
Aktualności - Nowy regał WŻG!
Pomysłowa akcja wizerunkowa WŻG wspierana przez ciekawe materiały POS.
Marketerzy WŻG postanowili zbudować replikę samochodu zaprojektowanego w Polsce w latach 50-tych. Syrena Sport, bo o niej mowa, została okrzyknięta “najpiękniejszym autem zza żelaznej kurtyny”. Niestety nigdy nie weszła do seryjnej produkcji, a jej prototyp został zniszczony.
Cała akcja marketera wódki Żołądkowej Gorzkiej wspierana jest w miejscach sprzedaży, przez zgrabny, bardzo dobrze prezentujący się display podłogowy POS. Jest to rozwiązanie permanentne, trwałe, ale modularne i kompaktowe. Daje możliwość uzyskania dodatkowej przestrzeni na produkty, nawet w miejscach o ograniczonej powierzchni. Łatwość montażu i demontażu pozwala na zastosowanie displaya w kilku punktach sprzedaży lub podczas kilku akcji promocyjnych. Brawo za pomysłowość i wykonanie! Możemy tylko mieć nadzieję, że odbudowana Syrena będzie prezentować się równie dobrze!
[Źródło: Obiektyw Rynku, http://www.obiektywrynku.pl/]